понедельник, января 20, 2014

Які книжки читають російські зірки

       Всупереч розхожій думці про невігластво знаменитостей, багато російських зірок - люди освічені й начитані. Не вірите? Пропонуємо вам в цьому переконатися.

     Ксенія Собчак під час навчання в інституті міжнародних відносин захоплювалася літературою і прочитала всі головні класичні твори, починаючи з Гомера і закінчуючи Кортасаром. Сьогодні вона віддає перевагу сучасним російським письменникам-постмодерністам - Віктору Пєлєвіну і Володимиру Сорокіну.
      «...Видатний письменник Віктор Пєлєвін. Хоча я вважаю, що мої діти навряд чи його зрозуміють, - він усе-таки пише виключно для нашого покоління, - але як геніально. Особисто для мене він - номер один серед російських письменників».

     Іван Ургант - шанувальник чоловічої російської прози. До улюблених письменникв відносить Пушкіна, Гоголя, Достоєвського і, мабуть, самого найдотепнішого автора-емігранта Сергія Довлатова.
     «У мене юнацька закоханість у письменника Довлатова переросла в любов. Це пов'язано з тим, що я поділяю дуже багато його думок,  його ставлення до життя ... Щоразу відкриваю щось нове».


       Тіна Канделакі визнається, що в її житті є тільки дві речі, на які вона ніколи не шкодує грошей: це книги і діаманти. Своїм улюбленим автором вона називає Оскара Уайльда.

      «Читання - моє найголовніше хобі. У дитинстві мені забороняли читати в темряві. Я пристосувалася читати під ковдрою з ліхтариком. І стільки прочитала, що назвати одну книгу важко ... Оскар Уайльд! Мій улюблений письменник! Я воістину можу пишатися тим, що в моїй книжковій колекції є краще зібрання творів Оскара Уайльда англійською мовою».
       У Іллі Лагутенка - природжена любов до літератури.
     «Я виріс у 70-80-х, коли, крім книг, не було ніяких джерел, ні знань, ні розваг. Кіно, музика та телебачення здавалися мені сірими і абсолютно не надихали. Я був записаний до кількох бібліотек, де доводилося стояти в чергах і чекати місяцями книгу, яку хотілося прочитати».


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий