вторник, января 29, 2013

100 років Ярославу Смелякову



     Поетичні рядки про «гарну дівчинку Ліду» завдяки популярному фільму може процитувати кожен. Вони належать поетові Ярославу Смелякову. 8 січня 2013 р.  виповнилося 100 років з дня його народження.   
За біографією Смелякова можна вивчати історію країни - слід в його долі залишили великий терор, фронт, післявоєнні репресії. Літературознавці називають Я. Смелякова поетом першого ряду. В епоху великих будівництв він завжди залишався ліриком. Коли про почуття прийнято було говорити стримано, майже офіційно, поет дозволяв собі кураж, навіть відчайдушність. Він був втіленням образу пролетарського поета - поєднував фізичну працю і служіння музам. Своїми руками набрав свою першу книгу, її назва «Робота та любов» стала лейтмотивом його творчості.
Це лише кілька скупих рядків про прекрасного поета. Якщо хочете дізнатися, яким він був, читайте його вірші. Цей вірш ми вибрали для вас на свій смак.

Я напишу тебе стихи такие,
 каких еще не слышала Россия.
 Такие я тебе открою дали,
 каких и марсиане не видали,

 Сойду под землю и взойду на кручи,
 открою волны и отмерю тучи,
 Как мудрый бог, парящий надо всеми,
 отдам пространство и отчислю время.

 Я положу в твои родные руки
 все сказки мира, все его науки.
 Отдам тебе свои воспоминанья,
 свой легкий вздох и трудное молчанье.

 Я награжу тебя, моя отрада,
 бессмертным словом и предсмертным взглядом,
 И все за то, что утром у вокзала
 ты так легко меня поцеловала.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Комментариев нет:

Отправить комментарий